Niedziela, Luty 2, 2020, 18:53

Co drugi artysta zastanawia się, jak znaleźć więcej chętnych na kupienie jego prac i w jaki sposób zwrócić na siebie ich uwagę? Można przeczytać mnóstwo teoretycznych artykułów marketingowych, ale w większości żaden z nich nie ma sensu w karierze artystycznej. Dobrze jest zatem usłyszeć wskazówki ekspertów, którzy sami przetestowali różne koncepcje i odnieśli sukces. Dzięki firmie GAPA Marketing and PR Solution, która profesjonalnie zajmuje się marketingiem i zawsze dostarcza nam wspaniałe, eksperckie informacje, publikujemy kilka praktycznych porad marketingowych dla twórców i artystów.

 

Randy L. Purcell – artysta, malarz: „Rozwiń/poszerz swój rynek”

Randy L. Purcell zrozumiał znaczenie budowania sieci poza własną „sceną artystyczną”.  Randy jest zaangażowany w różne grupy społecznościowe i grupy biznesowe, na których dzieli się swoimi spostrzeżeniami, ale i przede wszystkim pracami. Z tego powodu poznaje mnóstwo ludzi, którzy zwykle nie kolekcjonują dzieł sztuki, ale mogą kupić jego pracę, ponieważ go lubią i chcą go wspierać.

 

Nan Coffey – artystka, grafik: „Załóż profile w mediach społecznościowych”

Podczas naszego wywiadu z Nan Coffey powiedziała nam, że wchodzi w interakcje z mnóstwem ludzi z całego świata – z ludźmi, których nigdy nie spotkałaby, gdyby nie media społecznościowe.

Nan niedawno skontaktowała się ze swoimi fanami na Facebooku i poprosiła ich, aby opowiedzieli jej o sobie. Włączyła 174 osoby do swojego najnowszego projektu.  Oddźwięk był olbrzymi. Ludzie z niecierpliwością czekali na zakończenie i publikację jej projektu.

 

Jeanne Bessette - artystka, malarka: „Wyraź swoją sztukę słowami”

Nie należy ociągać się z opisywaniem i opowiadaniem o swoich pracach! Ludzie chcą wiedzieć, co motywuje artystę do tworzenia. Uwielbiają wiedzieć więcej, ponieważ artysta robi coś, co uważają za wyjątkowe i takie jest.

 

Debra Joy Groesser – artystka, malarka: „Udostępniaj i publikuj swoje wiadomości, przekazy”

Rozsyłaj noty prasowe, mailingi, publikacje o sowich dziełach, wernisażach itp. Publikuj wszystko na profilach społecznościowych. To bardzo skuteczny sposób na pozostanie w kontakcie z dziennikarzami, kolekcjonerami, przyjaciółmi i fanami.

 

Lori McNee – artystka, malarka: „Pokaż swoją osobowość”

Artysta powinien skupić się na budowaniu osobistej marki, a następnie ją promować. Powinien dzielić się swoją osobowością, swoim życiu i tym, co tworzy my na co dzień w swoim studiu artystycznym czy pracowni.

 

Lisa McShane – artystka, malarka: „Zacznij prowadzić bloga”

Blog to świetny sposób na interakcję z innymi pracującymi artystami i fanami. Poza tym posiadanie aktywnego bloga powiązanego z witryną artysty podnosi jego pozycję w wynikach wyszukiwania.

 

Lawrence Lee -  artysta, malarz: „Bądź cały czas na bieżąco”

Lawrence Lee jest artystą pracującym od ponad czterdziestu lat i wie, jak ważne jest pozostawanie na bieżąco z najnowszymi technologiami marketingowymi.

Podzielił się z nami swoja mądrością: „Daj sobie tyle korzyści, ile możesz jako artysta, ponieważ niewiele osób może zarabiać na życie tworząc sztukę. Bądź na bieżąco z najlepszymi sposobami korzystania z mediów społecznościowych i strumieniowego przesyłania wideo ”.

Lawrence transmituje na żywo swoje prace malarskie w swojej pracowni, aby dać kolekcjonerom i zwolennikom wyjątkowy punkt obserwacyjny. Stworzył także klub tylko dla członków dla fanów sztuki i daje im wyłączny dostęp do swojego kanału LeeStudioLive.

A dla tych artystów, malarzy, rzeźbiarzy, itp., którzy wolą skupić się na pracy twórczej lub nie mają czasu sami zajmować się promocją, publikacjami, prowadzeniem bloga, czy kontaktami z mediami - polecamy profesjonalistów, naszego partnera firmę GAPA Marketing and PR.

 

Autor: dla redakcji Clever People - Patrycja Gadomska 


Copyright ©2019 CleverPeople, All Rights Reserved.
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem