Jak prowadzić z sukcesem salon kosmetyczny, czyli szczerze o branży beauty Magdalena Ćwikło i Health&BeautySPA

 
Kobiety od zawsze dbały o swój wygląd. Rozwój badań medycznych popchnął też rozwój kosmetologii.  Producenci urządzeń kosmetycznych prezentują, co raz to nowe, skuteczne metody radzenia sobie z mankamentami urody. Zakup profesjonalnego sprzętu to duży koszt, wymaga on też profesjonalnej obsługi, stąd potrzeba powstawania salonów kosmetycznych. W Polsce jest już takich salonów aż 15 tysięcy, więc konkurencja jest dość duża. Od małych salonów, które prowadzone są, jako jednoosobowe działalności po całkiem dużo oferujące pełną gamę zabiegów upiększających. Na sukces salonu wpływa sporo czynników. O tym porozmawiam dzisiaj z właścicielką jednego z warszawskich salonów piękności, który zyskuje coraz większość popularność  Health&BeautySpa Magdalena Ćwikło.

Jak odziedziczyć spadek w Polsce będąc na emigracji?

 
Procedury związane z postępowaniem spadkowym nie muszą być długotrwałe i nie muszą wiązać się z koniecznością wielokrotnych przyjazdów do Polski. Są jednak pewne czynności, których nie da się pominąć. Trzeba uważać na pewne kruczki i haczyki, aby wszystko przebiegło pomyślnie i aby nie narobić sobie kłopotów. W takich sytuacjach warto skorzystać z pomocy notariusza lub radcy prawnego. O procedurach stwierdzenia nabycia spadku, podziale majątku, oraz o prawie dla osoby pominiętej w testamencie opowie radca prawy, Krzysztof Niedźwiedzki z kancelarii BK Consulting.

Uwaga! Nowe kody GTU na fakturach sprzedażowych – poważne utrudnienia dla przedsiębiorców i księgowych

 
Prawo podatkowe i rachunkowe w Polsce zmienia się tak dynamicznie, że prowadzenie firmy w naszym kraju to notoryczna walka z nowymi przepisami. Przedsiębiorcy i biura rachunkowe dwoją się i troją, aby na bieżąco stosować się do wymogów. O kolejnych poważnych zmianach dla niektórych branż, w ramach cyklu "Porady dla  przedsiebiorców" opowiada Beata Niedźwiedzka z biura rachunkowego i kancelarii prawnej BK Consulting.

Praca księgowego w biurze rachunkowym, czy w firmie? – o księgowości opowiada Beata Niedźwiedzka z BK Consulting 

 
Księgowość to bardzo skomplikowana i trudna branża. Praca w niej wymaga znajomości wielu przepisów, rozporządzeń, regulacji prawnych i nauka nigdy się nie kończy. Dlatego praca w księgowości wiąże się z posiadaniem dużej wiedzy oraz wysokim poczuciem odpowiedzialności za swoje obowiązki. Są dwa rodzaje miejsc pracy dla księgowych: w biurze rachunkowym lub w firmie, a czym się różni taka praca opowie nam ekspertka z branży księgowości - Beata Niedźwiedzka,  Główna księgowa i Partner w firmie BK Consulting.

Zmiany w marketingu podczas pandemii COVID-19

 
Marketingowcy bez względu na sytuację, podobnie jak dziennikarze muszą być gotowi do natychmiastowej kreatywnej pracy oraz reakcji i zmian. Jak działają i pracują w czasie pandemii? Czy potrafią pobudzać kreatywność pomimo zamknięcia i ograniczeń? Specjalnie dla magazynu Clever People raport o sytuacji w branży marketingu przygotowała ekspertka ds. marketingu i PR-u Patrycja Gadomska z agencji reklamowej GAPA Marketing and PR Solution.

Jak stworzyć samemu strategię marketingową dla firmy?

 
Dobra strategia marketingowa to podstawa każdego biznesu i wydawać by się mogło, że każdy o tym wie. W teorii owszem, każdy ma świadomość, że trzeba wszystko zaplanować i spisać, ale w praktyce mało który początkujący przedsiębiorca to robi. Nie jest to brak chęci, ale brak umiejętności i niewiedza jak się do tego zabrać. Specjalnie dla naszych czytelników ponownie na naszych łamach zagościła ekspertka Pani Patrycja Gadomska z firmy GAPA Marketing i PR - z wyjaśnieniami jak to w miarę łatwo zrobić?

Poradnie Psychologiczne online – czyli XXI wiek w terapiach

 
Jeszcze do nie dawna mieliśmy do czynienia z pewną stygmatyzacją problematyki zaburzeń i chorób psychicznych. Co gorsza nadal wiele osób uważa, że z pomocy psychologa – albo, co nawet bywa uznawane za jeszcze gorsze, z usług psychiatry – korzystają wyłącznie ludzie, którzy popadli w swego rodzaju obłęd, bądź którzy po prostu oszaleli. Stanowisko takie jest oczywiście błędne, bo w rzeczywistości każdy człowiek może w swoim życiu zetknąć się z sytuacjami, które stanowiłoby powód do odwiedzenia poradni psychologicznej.

Top trendy 2020 w marketingu sportowym

 
Cyfryzacja wywołuje poruszenie w przemyśle sportowym - i w marketingu sportowym. Rezultatem są trendy, których nikt nie przewidział jeszcze kilka lat temu.
Era cyfrowa wymaga kompleksowej wiedzy od osób odpowiedzialnych za marketing w firmach. Jest prawie niemożliwe, aby osoba niebędąca związana ze sportami doskonale znała wszystkie aspekty i możliwości marketingu sportowego. Patrycja Gadomska, założyciel i dyrektor zarządzający kompleksowej firmy marketingowej - GAPA Marketing and PR Solution, przedstawia przegląd pięciu największych trendów marketingu sportowego.

Programowanie od wczesnych lat dziecięcych, bez użycia tableta, czy smartfona? – Tak! Jest taka zabawka - Cubetto 

 
Dyskusja na temat dzieci i technologii zwykle prowadzi do negatywnych emocji.  Wielu rodziców ma uzasadnione obawy czy dawać maluchom smartfon lub tablet do zabawy, czy nie? Światowi naukowcy jednoznacznie wskazują, że do 4 roku życia dziecko w ogóle nie powinno korzystać z urządzeń mobilnych. A pomiędzy 4-10 rokiem życia powinna to być maksymalnie godzina dziennie. Ale jak w takim razie rozwijać u dzieci inteligencję technologiczną i uczenie się programowania od najmłodszych lat bez użycia tableta, czy smartfona? – ciekawym rozwiązaniem jest (już bardzo popularny na zachodzie) drewniany robot - Cubetto.

Smartfony marki Sharp debiutują w Polsce

 
Sharp to japońska, międzynarodowa korporacja z siedzibą w Sakai-ku, Sakai, która projektuje i wytwarza produkty elektroniczne. Od 2016 r. Jest spółką zależną od tajwańskiej grupy Foxconn Group. Dziś Sharp zatrudnia ponad 50 000 osób na całym świecie. I właśnie debiutuje ze swoimi smartfonami w Polsce.

Top 5 trendów biznesowych, na które trzeba mieć oko w 2020 roku

 
Jeśli jesteś przedsiębiorcą to sam wiesz jak konkurencyjny jest świat biznesu. Aby być na bieżąco, trzeba trzymać rękę na pulsie w nowoczesnych technologiach i innowacjach. Mając to na uwadze redakcja Clever People przygotowała zastawienie pięciu najważniejszych trendów, które będą napędzać rozwój biznesu w nadchodzącym roku.

Top trendy marketingu B2B w 2020 roku

 
Nadszedł nowy, 2020 rok. Czas się zatem przyjrzeć kluczowym trendom marketingowym w biznesie (B2B), które będą dominować w najbliższych miesiącach. Przeglądając różne strategię i działania marketingowe w latach poprzednich można zauważyć „przesyt” pewnych aktywności marketingowych i spadek ich skuteczności. To sugeruje, że w 2020 r. nastąpi ewolucja wielu dotychczasowych, popularnych działań, a rosnący wpływ marketingu B2C wywrze duży wpływ na nowe.
 

Smartfony z Chin zaskakują świat - marka Ulefone coraz bardziej popularna

 
Dynamiczny rozwój branży telefonii komórkowej i olbrzymia, z dnia na dzień rosnąca popularność smartfonów zaskoczyła wszystkich.  Wiodące koncerny elektroniki użytkowej takie jak Samsung czy Apple znacznie zwiększyli swój udział w rynku właśnie dzięki inwestycji w smartfony. Oczywiście jak tylko ruszyła machina telekomunikacyjna, inni mniejsi producenci także dostrzegli w niej swoją szansę i troszkę na „plecach gigantów” stworzyli swoje własne modele i konkurencyjne brandy, które wysoką jakością wcale nie odbiegały od wiodących marek, natomiast ich ceny były znacznie niższe. Jedną z takich firm jest chińska marka Ulefone - jeden z najszybciej rozwijających się na rynku azjatyckim producentów smartfonów i akcesoriów telefonicznych.

Top 20 największych problemów z jakimi zmagają się małe biznesy

 
Rozwój firmy jest skomplikowany i zależny od wielu bardzo dynamicznie zmieniających się czynników. Szacuje się, że ok 80% wszystkich firm na świecie zatrudnia mniej niż 20 pracowników i nie nigdy nie wygeneruje większego rocznego obrotu niż maks. 500 000 dolarów. Postanowiliśmy zatem sprawdzić z jakimi problemami w dzisiejszych czasach mierzą się mali i średni przedsiębiorcy i dlaczego tylko 20% firm się rozwija. Do współpracy przy tym materiale zaprosiliśmy eksperta z dziedziny biznesu i marketingu Panią Patrycję Gadomską – przedstawicielkę firmy marketingowej GAPA.
Copyright ©2019 CleverPeople, All Rights Reserved.
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem