Zmiany w marketingu podczas pandemii COVID-19

 
Marketingowcy bez względu na sytuację, podobnie jak dziennikarze muszą być gotowi do natychmiastowej kreatywnej pracy oraz reakcji i zmian. Jak działają i pracują w czasie pandemii? Czy potrafią pobudzać kreatywność pomimo zamknięcia i ograniczeń? Specjalnie dla magazynu Clever People raport o sytuacji w branży marketingu przygotowała ekspertka ds. marketingu i PR-u Patrycja Gadomska z agencji reklamowej GAPA Marketing and PR Solution.

Jak stworzyć samemu strategię marketingową dla firmy?

 
Dobra strategia marketingowa to podstawa każdego biznesu i wydawać by się mogło, że każdy o tym wie. W teorii owszem, każdy ma świadomość, że trzeba wszystko zaplanować i spisać, ale w praktyce mało który początkujący przedsiębiorca to robi. Nie jest to brak chęci, ale brak umiejętności i niewiedza jak się do tego zabrać. Specjalnie dla naszych czytelników ponownie na naszych łamach zagościła ekspertka Pani Patrycja Gadomska z firmy GAPA Marketing i PR - z wyjaśnieniami jak to w miarę łatwo zrobić?

Poradnie Psychologiczne online – czyli XXI wiek w terapiach

 
Jeszcze do nie dawna mieliśmy do czynienia z pewną stygmatyzacją problematyki zaburzeń i chorób psychicznych. Co gorsza nadal wiele osób uważa, że z pomocy psychologa – albo, co nawet bywa uznawane za jeszcze gorsze, z usług psychiatry – korzystają wyłącznie ludzie, którzy popadli w swego rodzaju obłęd, bądź którzy po prostu oszaleli. Stanowisko takie jest oczywiście błędne, bo w rzeczywistości każdy człowiek może w swoim życiu zetknąć się z sytuacjami, które stanowiłoby powód do odwiedzenia poradni psychologicznej.

Top trendy 2020 w marketingu sportowym

 
Cyfryzacja wywołuje poruszenie w przemyśle sportowym - i w marketingu sportowym. Rezultatem są trendy, których nikt nie przewidział jeszcze kilka lat temu.
Era cyfrowa wymaga kompleksowej wiedzy od osób odpowiedzialnych za marketing w firmach. Jest prawie niemożliwe, aby osoba niebędąca związana ze sportami doskonale znała wszystkie aspekty i możliwości marketingu sportowego. Patrycja Gadomska, założyciel i dyrektor zarządzający kompleksowej firmy marketingowej - GAPA Marketing and PR Solution, przedstawia przegląd pięciu największych trendów marketingu sportowego.

Programowanie od wczesnych lat dziecięcych, bez użycia tableta, czy smartfona? – Tak! Jest taka zabawka - Cubetto 

 
Dyskusja na temat dzieci i technologii zwykle prowadzi do negatywnych emocji.  Wielu rodziców ma uzasadnione obawy czy dawać maluchom smartfon lub tablet do zabawy, czy nie? Światowi naukowcy jednoznacznie wskazują, że do 4 roku życia dziecko w ogóle nie powinno korzystać z urządzeń mobilnych. A pomiędzy 4-10 rokiem życia powinna to być maksymalnie godzina dziennie. Ale jak w takim razie rozwijać u dzieci inteligencję technologiczną i uczenie się programowania od najmłodszych lat bez użycia tableta, czy smartfona? – ciekawym rozwiązaniem jest (już bardzo popularny na zachodzie) drewniany robot - Cubetto.

Smartfony marki Sharp debiutują w Polsce

 
Sharp to japońska, międzynarodowa korporacja z siedzibą w Sakai-ku, Sakai, która projektuje i wytwarza produkty elektroniczne. Od 2016 r. Jest spółką zależną od tajwańskiej grupy Foxconn Group. Dziś Sharp zatrudnia ponad 50 000 osób na całym świecie. I właśnie debiutuje ze swoimi smartfonami w Polsce.

Top 5 trendów biznesowych, na które trzeba mieć oko w 2020 roku

 
Jeśli jesteś przedsiębiorcą to sam wiesz jak konkurencyjny jest świat biznesu. Aby być na bieżąco, trzeba trzymać rękę na pulsie w nowoczesnych technologiach i innowacjach. Mając to na uwadze redakcja Clever People przygotowała zastawienie pięciu najważniejszych trendów, które będą napędzać rozwój biznesu w nadchodzącym roku.

Top trendy marketingu B2B w 2020 roku

 
Nadszedł nowy, 2020 rok. Czas się zatem przyjrzeć kluczowym trendom marketingowym w biznesie (B2B), które będą dominować w najbliższych miesiącach. Przeglądając różne strategię i działania marketingowe w latach poprzednich można zauważyć „przesyt” pewnych aktywności marketingowych i spadek ich skuteczności. To sugeruje, że w 2020 r. nastąpi ewolucja wielu dotychczasowych, popularnych działań, a rosnący wpływ marketingu B2C wywrze duży wpływ na nowe.
 

Smartfony z Chin zaskakują świat - marka Ulefone coraz bardziej popularna

 
Dynamiczny rozwój branży telefonii komórkowej i olbrzymia, z dnia na dzień rosnąca popularność smartfonów zaskoczyła wszystkich.  Wiodące koncerny elektroniki użytkowej takie jak Samsung czy Apple znacznie zwiększyli swój udział w rynku właśnie dzięki inwestycji w smartfony. Oczywiście jak tylko ruszyła machina telekomunikacyjna, inni mniejsi producenci także dostrzegli w niej swoją szansę i troszkę na „plecach gigantów” stworzyli swoje własne modele i konkurencyjne brandy, które wysoką jakością wcale nie odbiegały od wiodących marek, natomiast ich ceny były znacznie niższe. Jedną z takich firm jest chińska marka Ulefone - jeden z najszybciej rozwijających się na rynku azjatyckim producentów smartfonów i akcesoriów telefonicznych.

Top 20 największych problemów z jakimi zmagają się małe biznesy

 
Rozwój firmy jest skomplikowany i zależny od wielu bardzo dynamicznie zmieniających się czynników. Szacuje się, że ok 80% wszystkich firm na świecie zatrudnia mniej niż 20 pracowników i nie nigdy nie wygeneruje większego rocznego obrotu niż maks. 500 000 dolarów. Postanowiliśmy zatem sprawdzić z jakimi problemami w dzisiejszych czasach mierzą się mali i średni przedsiębiorcy i dlaczego tylko 20% firm się rozwija. Do współpracy przy tym materiale zaprosiliśmy eksperta z dziedziny biznesu i marketingu Panią Patrycję Gadomską – przedstawicielkę firmy marketingowej GAPA.
Copyright ©2019 CleverPeople, All Rights Reserved.
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem